Friday 5 April 2013

Let's get rich and give everybody nice sweaters

Protože se v tomhle počasí vůbec nemůžu dokopat k focení, přichází na řadu článek se staršíma fotkama z doby, kdy jste mě ještě neznali ;) Vybrala jsem schválně ty jarní a letní, abych už to neposlušné jaro přivolala :) Co děláte v téhle zimě vy? Já se nejraději válím a spím :D Už mám zhlédnuté všechny díly The Carrie Diaries, znáte je? Já moc na tyhle seriály nejsem, ale když vidím to učení k maturitě, nadchne mě ledacos :D







Jo a nezapomeňte na GIVEAWAY!

18 comments:

  1. Já nevím, já na ten tvůj styl moc teda nejsem, nelíbí se mi to. Ale každopádně každý si nosí co chce. Mě se líbí ty koťátka! :D :)

    ReplyDelete
  2. Je super, že je tady konečně někdo kdo nejde z davem :o)) Jak já miluju to prohrabování se hadříkama v Pražských sekáčích :o) Kájo, fandím ti..

    ReplyDelete
  3. Konečně trochu jara! :) Už mi to hezké počasí chybí. :( Mimochodem, ten pirátský převlek je parádní. :)

    ReplyDelete
  4. Blondata ti slusela vic! :)

    ReplyDelete
  5. to je krásná fotka s těma kočičkama:) ta sukně je super!

    ReplyDelete
  6. ty dvoubarevné punčocháče! odkud je mááááš? *.* :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem si je vyrobila sama :D Vzala jsem dvoje silonky, každé jsem ustřihla jednu nohavici a oblíkla si je oboje :)

      Delete
  7. úplně všechno úplně krásné :) jen tak dál :) krásně mě to naladilo na jaro :)

    ReplyDelete
  8. Pěkné fotky :) Líbí se mi ta první sukýnka, ta je boží! A Carrie diaries jsem si taky zamilovala, i když nejsem seriálový typ :D

    http://anesagill.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ta první fotka a koťátka, krásný :)

    ReplyDelete
  10. Ahoj, rád bych se něco dozvěděl o tom Norsku jak píšeš v úvodu, tak pokud budeš mít chvilku tak se rozepiš :) měj se a dík

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za zájem, já jsem v poslední době nějak zaseknutá a nic se mi nechce :/ Jestli máš ale nějaké otázky, klidně mi napiš na mail: karolina.holibkova@seznam.cz, tak se dočkáš odpovědi dřív, než by vyšel nějaký nový článek o Norsku, protože takový v nejbližší době nechystám :) Mám o Norsku několik prezentací, které jsem dělala a měly úspěch, tak ti můžu nějakou z nich poslat a odpovědět na jakékoli tvé dotazy :)

      Delete
  11. Uu, mě se moc líbí tvůj styl, jen tak dál :))

    ReplyDelete
  12. Mám pro tebe téma na článek, který by mohl táhnout! Jak si uchovat co nejdýl oblíbený věci, jak se o ně starat a co s nima lze provádět k jejich obnovení... barvit.... odžmolkovávat... a tak. Nedávno jsem podobný článek četla v jednom polským magazínu a tam jedna modelka radila prát zamilované svetry šampónem na vlasy (!) a taky prozradila, že si nechala svoje zamilovaný boty osmkrát podrazit, a když ji obuvník řekl, že už to nejde, změnila obuvníka. Třeba rada jak se starat třeba o boty z koženky, aby dýl vydržely, ta by byla nad zlato...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky, to je fajn nápad, jenom nevím, jestli jsem na to ten pravý člověk ;) Já jsem totiž král všech ničitelů, protože ve všech svých věcech dělám kraviny a pak je zničím :D Teď nedávno mi zůstal podpatek v bahně, když jsem se v něm brodila v kozačkách. Nechala jsem si to opravit, to je jasňačka, ale to snad každý, ne? U bot se mi taky ničí zipy, tak si je nechávám měnit, pokud oprava nestojí víc, než boty nové. Co se týče odžmolkovávání, tak to je taky fajn věc, ještě lepší než odžmolkovač je obyčejná žiletka, ale to je asi tak všechno, co bych mohla doporučit. Já jsem docela kazisvět, takže by měli spíš ostatní radit mi, jak s věcmi zacházet a jak se o ně starat, ať co nejdéle vydrží. Je to ale určitě dobrý nápad a díky, že jsi mi tady napsala, ještě o tom pouvažuju :)

      Delete
  13. Ten pirátskej outfit je hooodně drsnej!

    ReplyDelete