Sunday 14 April 2013

Sunday School

Tak jsem dneska zjistila, že ty boty fakt nejsou na chození :D Mělo by na nich být nějaké varování, protože těch 13 cm už klidně může někomu způsobit závrať, ale za 49 Kč v nich budu vrávorat ráda :) Dnešní focení se odehrávalo u kostela, kde máme jednu super skrýš - když jsem byla malá, s kámoškama jsme tam měly tajné schůze :D - a pořád se tam vejdu! Šaty jsou opět ze sekáče za 47 Kč, jenom v nich moc nesmím zvedat ruce, jinak by mi vylezl zadek ;) Nakonec jsem ještě musela zvěčnit čapí rodinku, která nám sídlí před domem a patří mezi ty naše vesnické zvířeny (tak jim teď říkám, plurál je vtipnější;))
Jak to máte vy? Umíte chodit na vysokých podpatcích? Pokud máte tipy, jak se to naučit, tak se určitě podělte!








šaty - H&M (secondhand), kardigan - Pimkie (Votočvohoz), boty - New Look (secondhand), kabát - 
Mango



19 comments:

  1. Teeeda.. To v Příbrami nalezneš jen typy sekáčů, kde seženeš ožmolkovaný, sepraný svetr za 150 korun, neskutečný..
    Ty šaty se svetrem jsou moc hezké:)
    A jak se naučit na vysokých podpatcích, radu ti nedám, chce to trénink. Přijít ze školy domů, nasadit botky a chodit v nich doma, postupně se to bude zlepšovat:)

    ReplyDelete
  2. Skvělý outfit :). Ohledně bot taky neporadím, já zvládám nižší klínek, jinak placaté vedou :)...

    ReplyDelete
  3. Chválím za puntíčky, kombinaci barev, úsměv a vlastně za všechno :))

    ReplyDelete
  4. Zase nepřeháněj, ty boty tak vysoký podpatek nemají a myslím že jsou naprosto v pohodě choditelný. Jen to chce zvyk.... a chodit v nich častěji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nepřeháním, podle mě je to individuální, já jsem podpatky nikdy nenosila, takže na ně nejsem zvyklá a 13 cm, které můžou být pro někoho v pohodě, jsou pro mě dost vysoké a cítím se na nich nestabilně. Máš pravdu, že je to asi o zvyku, takže budu trénovat :)

      Delete
  5. Puntíky jsou krásný :) já si včera koupila boty asi na 12 cm kotníčkové, jsou krásné,ale dneska jsem na nich dvě hodiny učila a byla sem mrtvá :D

    ReplyDelete
  6. Tyjo máš fakt štěstí, u nás je jednou za půl roku kloudnej sekáč, a ty co tu jsou furt stojej za prd..Kousek za 150 a ještě ke všemu nenositelnej..:/ Ale moc TI to sluší, ohledně bot, cvičit cvičit cvičit :) Pak to půjde samo :)

    ravenaiko.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. vypadáš jako granko! :D
    Boty super, mám podobný a je to docela mazec... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé, Granko, to je pravda :D Kolik cm mají ty tvoje boty?

      Delete
  8. Neumim a ani nechci. :D Zaprvé nechci, abych se musla trápit, když chodím, když jdu někam daleko, za druhé se nechci zabít, za třetí jsem i tak dost vysoká. :D

    ReplyDelete
  9. Nad 10cm boty neberu, i kdyby byly sebekrásnější a sebelevnější :D Ale tyhle zas nevypadají tak zabijácky, třeba si zvykneš. Šaty jsou fajn, ale jenom takhle k tenkým silonkám bych si je nebrala, na mě moc odvážné :)

    ReplyDelete
  10. Botky pěkné ale asi bych do nich nenosila černý punčochy :) vypadají pak podivně vyšisle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky, jaké silonky by sis teda vzala? Možná, kdyby byly tyhle hrubší a úplně neprůhledné, tak by to vypadalo líp, nebo myslíš nějakou jinou barvu?

      Delete
  11. Mám 11cm a nevím, nějak přirozeně mi to šlo, hned jak jsem na ně stoupla :D A super outfit!

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Upřímně ti závidím tvoje sekáče a většinu oblečení co v nich koupíš! A ty boty nejvíc :P

    http://keepcalmandsayyesoneverything.blogspot.cz

    ReplyDelete
  13. Ty šaty jsou super!! ;)

    ReplyDelete
  14. Loni jsem ještě byla ochotná vrávorat a překonávat nepohodlí - třeba to zvedání rukou. Pak se něco změnilo a už bych si nic takového nekoupila. A boty s podpatky jsem většinou prodala. :-) Ale obdivuju tu statečnost

    ReplyDelete