pondělí 7. října 2013

55 filmů

Protože filmových tipů není nikdy dost, rozhodla jsem se, že napíšu tenhle mega seznam, ve kterém opět nebudou klasiky typu Forrest Gump, Shawshank Redemption, atd.
Jde o filmy, které mě něčím nadchly a vřele je za sebe doporučuju!
Na některé mé oblíbence jste už mohli narazit v mých předešlých článcích (viz 9 filmů), ale opakování je matka moudrosti a tady aspoň budete mít všechny hezky pohromadě.
Doporučuju se nedívat na ukázky (hlavně u filmu La Cara Oculta!) a nechat se raději překvapit.
Seřazení neberte moc vážně - je sice pravda, že svoje největší oblíbence píšu jako první, ale není pravidlem, že poslední film v seznamu je ten nejhorší - jsou prostě dobré všechny ;)

P.S.: Kdo by chtěl, může pro mě hlasovat v soutěži Blogerka roku, kde jsem pod názvem 
Get A Lot For A Little - (hlasovat zde) - chtěla bych být totiž tuze slavná :D a proslavit v Česku levnou módu!

Skandinávské:

Španělské:

Americké/Anglické:
18. Awake / Probuzení - (2007) - 74%
19. Black Swan / Černá labuť - (2010) - 82%

9 komentářů:

  1. Vdaka za tipy! moj najvacsi problem ked si chcem pozriet nejaky dobry film a neviem co ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Skandinávské jsou nejlepší! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, další hromada filmů na které se musím kouknout! Škoda, že na to teď nemám moc času...Článek jsem si ale uložila do záložek a postupně se podívám na všechny :D

    OdpovědětVymazat
  4. jé ty filmy vůbec neznám, musím zkouknout!! a koukám, že jsi také z Brna,t o bychom se mohly poznat i osobně

    OdpovědětVymazat
  5. super tipy!! Díky!! Jsem nemocná a zrovna dneska jsem si říkala, na co se kouknout! :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Panejo, parádní seznam. Zrovna posledních pár dní marně hledám něco, co by stálo za kouknutí. Díky moc :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, chtěla bych se zeptat, kde stahuješ filmy? Chtěla jsem si stáhnout film Hypnotizér (2012) a nemůžu ho nikde sehnat...a stejně tak např. u německých filmů.

    OdpovědětVymazat