Monday 7 October 2013

55 filmů

Protože filmových tipů není nikdy dost, rozhodla jsem se, že napíšu tenhle mega seznam, ve kterém opět nebudou klasiky typu Forrest Gump, Shawshank Redemption, atd.
Jde o filmy, které mě něčím nadchly a vřele je za sebe doporučuju!
Na některé mé oblíbence jste už mohli narazit v mých předešlých článcích (viz 9 filmů), ale opakování je matka moudrosti a tady aspoň budete mít všechny hezky pohromadě.
Doporučuju se nedívat na ukázky (hlavně u filmu La Cara Oculta!) a nechat se raději překvapit.
Seřazení neberte moc vážně - je sice pravda, že svoje největší oblíbence píšu jako první, ale není pravidlem, že poslední film v seznamu je ten nejhorší - jsou prostě dobré všechny ;)

P.S.: Kdo by chtěl, může pro mě hlasovat v soutěži Blogerka roku, kde jsem pod názvem 
Get A Lot For A Little - (hlasovat zde) - chtěla bych být totiž tuze slavná :D a proslavit v Česku levnou módu!

Skandinávské:

Španělské:

Americké/Anglické:
18. Awake / Probuzení - (2007) - 74%
19. Black Swan / Černá labuť - (2010) - 82%

9 comments:

  1. Vdaka za tipy! moj najvacsi problem ked si chcem pozriet nejaky dobry film a neviem co ;)

    ReplyDelete
  2. Skandinávské jsou nejlepší! :))

    ReplyDelete
  3. Jé, další hromada filmů na které se musím kouknout! Škoda, že na to teď nemám moc času...Článek jsem si ale uložila do záložek a postupně se podívám na všechny :D

    ReplyDelete
  4. Fúha ♥ Aspoň mám čo robiť po chladných večeroch :)

    Gabrielle Crystal RoseBonniee ~

    ReplyDelete
  5. jé ty filmy vůbec neznám, musím zkouknout!! a koukám, že jsi také z Brna,t o bychom se mohly poznat i osobně

    ReplyDelete
  6. super tipy!! Díky!! Jsem nemocná a zrovna dneska jsem si říkala, na co se kouknout! :D :)

    ReplyDelete
  7. Panejo, parádní seznam. Zrovna posledních pár dní marně hledám něco, co by stálo za kouknutí. Díky moc :)

    ReplyDelete
  8. Ahoj, chtěla bych se zeptat, kde stahuješ filmy? Chtěla jsem si stáhnout film Hypnotizér (2012) a nemůžu ho nikde sehnat...a stejně tak např. u německých filmů.

    ReplyDelete