Protože filmových tipů není nikdy dost, rozhodla jsem se, že napíšu tenhle mega seznam, ve kterém opět nebudou klasiky typu Forrest Gump, Shawshank Redemption, atd.
Jde o filmy, které mě něčím nadchly a vřele je za sebe doporučuju!
Na některé mé oblíbence jste už mohli narazit v mých předešlých článcích (viz 9 filmů), ale opakování je matka moudrosti a tady aspoň budete mít všechny hezky pohromadě.
Doporučuju se nedívat na ukázky (hlavně u filmu La Cara Oculta!) a nechat se raději překvapit.
Seřazení neberte moc vážně - je sice pravda, že svoje největší oblíbence píšu jako první, ale není pravidlem, že poslední film v seznamu je ten nejhorší - jsou prostě dobré všechny ;)
P.S.: Kdo by chtěl, může pro mě hlasovat v soutěži Blogerka roku, kde jsem pod názvem
Get A Lot For A Little - (hlasovat zde) - chtěla bych být totiž tuze slavná :D a proslavit v Česku levnou módu!
Skandinávské:
Jde o filmy, které mě něčím nadchly a vřele je za sebe doporučuju!
Na některé mé oblíbence jste už mohli narazit v mých předešlých článcích (viz 9 filmů), ale opakování je matka moudrosti a tady aspoň budete mít všechny hezky pohromadě.
Doporučuju se nedívat na ukázky (hlavně u filmu La Cara Oculta!) a nechat se raději překvapit.
Seřazení neberte moc vážně - je sice pravda, že svoje největší oblíbence píšu jako první, ale není pravidlem, že poslední film v seznamu je ten nejhorší - jsou prostě dobré všechny ;)
P.S.: Kdo by chtěl, může pro mě hlasovat v soutěži Blogerka roku, kde jsem pod názvem
Get A Lot For A Little - (hlasovat zde) - chtěla bych být totiž tuze slavná :D a proslavit v Česku levnou módu!
Skandinávské:
5. Ondskan / Zlo mezi námi - (2003) - 86% - Švédsko
6. Smukke mennesker / Milí lidé - (2010) - 80% - Dánsko
7. Kunsten at græde i kor / Umění plakat - (2006) - 79% - Dánsko
6. Smukke mennesker / Milí lidé - (2010) - 80% - Dánsko
7. Kunsten at græde i kor / Umění plakat - (2006) - 79% - Dánsko
Španělské:
10. La Piel que habito / Kůže, kterou nosím - (2011) - 77%
11. Hable con ella / Mluv s ní - (2002) - 83%
11. Hable con ella / Mluv s ní - (2002) - 83%
Americké/Anglické:
18. Awake / Probuzení - (2007) - 74%
19. Black Swan / Černá labuť - (2010) - 82%
19. Black Swan / Černá labuť - (2010) - 82%
Vdaka za tipy! moj najvacsi problem ked si chcem pozriet nejaky dobry film a neviem co ;)
ReplyDeleteSkandinávské jsou nejlepší! :))
ReplyDeleteJé, další hromada filmů na které se musím kouknout! Škoda, že na to teď nemám moc času...Článek jsem si ale uložila do záložek a postupně se podívám na všechny :D
ReplyDeleteFúha ♥ Aspoň mám čo robiť po chladných večeroch :)
ReplyDeleteGabrielle Crystal RoseBonniee ~
jé ty filmy vůbec neznám, musím zkouknout!! a koukám, že jsi také z Brna,t o bychom se mohly poznat i osobně
ReplyDeletesuper tipy!! Díky!! Jsem nemocná a zrovna dneska jsem si říkala, na co se kouknout! :D :)
ReplyDeletePanejo, parádní seznam. Zrovna posledních pár dní marně hledám něco, co by stálo za kouknutí. Díky moc :)
ReplyDeletemoc dík za inspiraci :)
ReplyDeleteAhoj, chtěla bych se zeptat, kde stahuješ filmy? Chtěla jsem si stáhnout film Hypnotizér (2012) a nemůžu ho nikde sehnat...a stejně tak např. u německých filmů.
ReplyDelete