Friday 1 November 2013

Let's go fly a kite!

Tento týden jsme měli tzv. läsvecka = týden studijního volna, takže jsem nemusela do školy a mohla si naplno užívat podzimních radovánek. S Tomem a Ondrou jsme se v pondělí zúčastnili naší vesnické drakiády, kde bylo dohromady 68 draků! My měli rovnou 3 - jednoho kupovaného s dinosaury (tímto zdravím holky z blogu DIEnosaur :D) a dva ručně vyráběné minidraky, které jsme si s Ondrou vyrobili doma. :)
A co vy? Pouštěli jste letos draka?
Z módního hlediska - mám na sobě parku H&M (21 Kč), šortky Atmosphere (49 Kč) a kožené oxfordky "nevímjakéznačky" (13 Kč).

Poznámka: Minulý týden, když jsem šla zrovna po Brně v kostýmu Moiry, mě zastavili bloggeři ze stránky Streets of Brno a zeptali se mě, jestli si mě můžou vyfotit! Byla jsem z toho pak celý den nadšená a měla pocit, že jsem strašně slavná :D Článek najdete tady :)









5 comments:

  1. Parádička:) To já letos pouštět draka nestíhám

    ReplyDelete
  2. Letos také nestíhám, ale loni jsme si to užili :)
    Verča z Blueberry Pink

    ReplyDelete
  3. Krásné! Ty mini draci jsou opravdu roztomiloučcí! Moc gratuluji k úspěchu!!

    ReplyDelete
  4. Jůůů, draka už jsem nepouštěla ani nepamatuju!:)

    ReplyDelete
  5. Děkujeme, ta zmínka o nás je od Vás moc milá! ;)

    ReplyDelete